vrijdag 15 juni 2018

15 06 2018 Bassevelde 15,6km

Dit weekend hadden we op onze planning de keuze uit 2 wedstrijden, Bassevelde vrijdagavond en Belsele zondagmiddag. Bassevelde ging Sonja niet kunnen halen wegens werk, zodoende kwam het idee in me op om zelf alleen naar de Oost Vlaanders te trekken en zondags dan bij Sonja te blijven in Belsele. Ik wil terug nog eens mijn eigen tempo trainen aangezien de hiel het toelaat vandaar.(solomarathonplannen?)

 
 
Bassevelde... een dorpje ergens langs de expressweg. Zij vieren 5 dagen feest met als opening een leuke loopwedstrijd. De sfeer was al volop aanwezig, het heeft wel iets zo een dorpje die er een feestweekend van maken.


3 toertjes van 5,2km bij een mooie lenteavond. Ik zou ontspannen lopen op een tempo dat ik 15km kon volhouden. Na 2 toeren kon ik pas zien waar er concurrenten voor de 15,6 waren. Niemand voor me en achter me te bespeuren, derde toer dus zaak om solo het tempo te houden, finish in 1u04' dus dik tevreden, snelle recuperatie ook. Niet wachten op de tombola aangezien er geen douches waren.

9° van 58.... 2°+50


Een perfecte "trainingstest", zondag dus 12km bij Sonja blijven, goede trainingsweek achter de rug.... I'll be back is de bedoeling :-)

Geen opmerkingen: