zondag 25 november 2018

24 11 2018 Cross Stabroek

Net terug van vakantie Cuba waar we maar 3x getraind hadden (12km,half uur loopband,21km). Gisteren na de jetlag (30u wakker) beetje losgelopen 10km.

Sonja had alweer geen zin in crossen, maar toch ging ze mee zonder verwachtingen, het beste ook om haar gestress te vermijden van de crossen. Ik was al blij dat het criteriumcross was, ideale training zonder een gekke start.
Eerst Sonja dus, gelukkig was er weinig wind in de polderweide van de landbouwschool. Redelijk harde omloop door de weinige regen.


Mooie opbouwende cross van Sonja waardoor ze velen kon inhalen, op het laatste beetje overmoedig zelfs waardoor ze enkele dames terug voor zich moest dulden in de laatste rechte lijn naar de aankomst. Toch zeer mooie prestatie na weinig training.

 
Ik had mijn crossspikes nog eens meegenomen in geval van zwaar parcours, niet nodig dus en met de trails op pad. Redelijk gestart om aan de inhaalrace te beginnen. Na een tijdje voelde ik Nico achter me naderen, in de vorige criteriums moest ik hem voor me laten gaan, dit wou ik nu proberen te vermijden.
 
 
De laatste ronde kwam hij op 5m, sein voor mij om nog alles te geven waardoor ik terug uitliep en hem 20m achter me liet, goed ingedeelde koers dus en zeer tevreden met zo weinig training. Proberen de vorm van Zandhoven terug te pakken te krijgen.
 
 
Uitslag

Foto's Danny Hannes waarvoor dank



 


Geen opmerkingen: