donderdag 4 april 2024

30 03 24 Zandhoven Kastelenloop 10km

 Zo lang geleden dat ik de kastelenloop had meegedaan, meestal gingen we de laatste jaren naar de Passjogging in Olmen of de 10 mijl van Wachtebeke (volgende week) die steeds op dezelfde datum vielen.  






Kleinzoon Gilles had vandaag voor hem een lange afstand 1,6 km gelopen, bedoeling was om met hem mee te lopen maar de file op de ring zorgde ervoor dat we juist zijn finish gemist hadden. Hij had nog wel wat last van zijn enkeltje die hij laatst verzwikt had zei hij. Leuk dat hij er zo mee bezig is, juiste genen :-)

Ondertussen is het parcours veranderd tov vroeger toen we langs het Albertkanaal moesten lopen, niet ten goede voor mij persoonlijk, snellere tijden op deze trail mag je vergeten, zeker zoals het nu had geregend een echte slijkpartij. 








Sonja ging zich eindelijk nog eens wagen aan een wedstrijd, weliswaar de 5,5km aangezien ze voorzichtig opbouwende is. Blij dat ik niet meer alleen moest afzakken. Na mijn tuimelpartij van in Stabroek ging in ik voorzichtiger zijn vandaag. Sonja was al direct eerste +55 dame, de nieuwe categorie waar ze nu in gekomen is.


De laatste tijd loop ik redelijk maar het gevoel kan vele beter, het vraagt te veel moeite, relativeren is aangeraden. Toch een betere koers van de laatste maanden voor mij rekening houdend met het zware parcours. 

Geen opmerkingen: